Thursday, July 22, 2010

40 gun 40 gece sonra ve mevsimlerden 'kis'

40'i cikmak derler ya...dogumdan sonra ve olumden sonra da 40 gun sayarlar. demek 40 gun gerekiyor; birseylerin yerine oturmasi icin.

ivir zivir seyler satan bir magaza geziyorduk bugun. seni artik cikartamayiz burdan dedi. neden dedim. calan parca yuzunden dedi gulerek. vivaldi caliyordu. cok sasirdim, mutlu oldum. icimi buyuk bir nese kapladi. demek 40 gun yeterliydi bir insana kendinizi anlatmak icin...

bu sehirle ilgili en buyuk korkum usumekti. en buyuk uzuntum yazlik ayakkabilarimi burda giyemeyecek olmakti. oysa 40 gundur ege ya da akdeniz sahillerinde yasanabilecek sicak yaz gunleri geciriyoruz. ama ancak simdi anliyorum ki bu sehre yakisan mevsim kis. uzerime konan kristal kar tanelerinin siyah montumun kolunda fotograflarini cekmeye calismistim gecen kis. ilk kar ne zaman yagacak acaba diye dusunuyorum simdi ve bir baska mevsimi bekledigimi farkediyorum.

kim derdi ki vivaldi'nin dort mevsimi icinde 'kis' beni anlatan parca olur. birgun. demek ki birgun, baska seyler mumkun aslinda..

http://www.youtube.com/watch?v=nGdFHJXciAQ


stockholm, aralik 2009

No comments:

Post a Comment