Thursday, April 14, 2011

kapuska


1/2 lahana
1 soğan
200 gr kuşbaşı et
2 kaşık salça
tuz, kırmızı biber
zeytinyağ

soğan ve eti zeytinyağda kavurdum. salçayı da ekledim. sonra lahanayı ince ince kesip tencereye koydum. üzerine 2 su bardağı kadar sıcak su ekledim. tuz ve biberini de koyup yemek kaynadıktan sonra kısık ateşte pişirdim. kırmızı pulbiber olarak isot kullanıyorum. hem cok acı değil hem de çok lezzetli bence. 1 saatten daha fazla sürdü pişmesi. lahanaların iyice yumuşaması lazım. arada su da eklemek gerekebilir.

son yıllarda kapuskayı çok sever oldum. kış bitmeden bu tarifi koymak istedim buraya. yalnız burda değişik başka lahanalar var. bir kez onlardan biriyle denemiştim, olmamıştı. bu sefer türkiye'den gelmiş lahana bulduk. kapuska bizim lahanamızla oluyor. basit bir yemek ve çok da lezzetli..

No comments:

Post a Comment