Monday, October 4, 2010

islim kebabi



250 gr kiyma
2 patlican
1 sogan
2 dis sarimsak
2 dilim ekmek ici
domates, biber
tuz, karabiber, kimyon
1 kasik domates salcasi

patlicanlar tombul degil de uzun patlicanlardan olmali cunku boylamasina kesiyoruz onlari. hic soymuyoruz da. sonra da hafif kizartiyoruz. kofte icin de soganlari rendeliyoruz ya da ince ince kesiyoruz. aynen sarimsaklari da. sonra ekmek ici ve baharatlari da ekleyip yoguruyoruz. tariflerde iki adet serit seklindeki patlicani arti seklinde koyup ortaya koydugumuz kofteyi dort taraftan sariyoruz diyor. ama patlican seritlerim uzundu ve ben de sadece bir patlican alip ucuna kofteyi koyup sonra rulo yaptim. uzerine bir parca domates ve biber koyup kurdanla bu paketi tutturuyorsunuz. resimlerde goreceginiz gibi ben biber almayi unutmustum, sadece domatesle yaptim. artan kiymayi da kofte yapip aralara dizdim. bir kasede sulandirdigimiz salcayi uzerlerine dokup tepsiyi firina veriyoruz. kofteler pistiginde yemegimiz de pismis oluyor.

cok lezzetli bir yemek..

No comments:

Post a Comment